טראמפ הודיע: ידידו הדתי ואיש הימין דיוויד פרידמן, השגריר הבא בישראל

    הוא חבר ויועץ נאמן שלי. מערכת היחסים החזקה שלו עם ישראל תבנה את היסודות למשימתו הדיפלומטית ותהיה נכס למדינתנו, בעודנו מחזקים את קשרינו עם בנות בריתינו ושואפים לשלום במזרח התיכון
    דוד קורצוייל No Comments on טראמפ הודיע: ידידו הדתי ואיש הימין דיוויד פרידמן, השגריר הבא בישראל

    אם רוצים לדעת כמה המינוי מוצלח צריך לקרוא את תגובת שלום עכשיו בארה"ב שמסרו ש"הארגון מודאג מבחירתו של טראמפ בדיוויד פרידמן כשגריר בישראל. מדובר במסר מדאיג לגבי תפקידו של ממשל טראמפ בקידום שלום בין ישראל לפלסטינים"

    צילום: פייסבוק
    הוא חבר ויועץ נאמן שלי. מערכת היחסים החזקה שלו עם ישראל תבנה את היסודות למשימתו הדיפלומטית ותהיה נכס למדינתנו, בעודנו מחזקים את קשרינו עם בנות בריתינו ושואפים לשלום במזרח התיכון
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנשיא טראמפ החליט – דייויד פרידמן יועצו הבכיר לענייני המזרח התיכון, ימונה לשגריר ארה"ב בישראל.

    "הוא חבר ויועץ נאמן שלי. מערכת היחסים החזקה שלו עם ישראל תבנה את היסודות למשימתו הדיפלומטית ותהיה נכס למדינתנו, בעודנו מחזקים את קשרינו עם בנות בריתינו ושואפים לשלום במזרח התיכון" אמר טראמפ.

    פרידמן אמר על המינוי "אני מצפה לעבוד ללא לאות משגרירות ארצות הברית בבירתה הנצחית של ישראל – ירושלים".

    פרידמן הוא איש ימין עמוק ומשמש כנשיא ארגון הידידים האמריקאי של ישיבת בית-אל. הוא גם היה אחד מעדי הכתובה של בתו של טראמפ – איוונקה.

    בראיון ל"מקור ראשון" אמר השגריר החדש על הנשיא הנבחר: "לדעתי הוא יהיה הנשיא הראשון שלא יקבל את הקביעה שההתנחלויות אינן חוקיות. דיברתי איתו בנושא והוא היה מאוד ברור. הוא לא מוכן לקרוא ליהודה ושומרון 'השטחים הכבושים'. ממי הם נכבשו? הצד השני לא רוצה אותם בכלל. אין שום סיבה לשנות סטטוס-קוו של חמישים שנה, בזמן שבצד הפלסטיני לא ראינו שום שינוי".

    את התגובה המקורית נתן פעיל הימין מאיר אינדור שכתב: המינוי של דוד פרידמן לשגריר ארצות הברית קצת מאכזב. לא יהיה מול מי להפגין. והסכנה הגדולה שאם נארגן הפגנה הוא פשוט יצטרף אליה.

    אם רוצים לדעת כמה המינוי מוצלח צריך לקרוא את תגובת שלום עכשיו בארה"ב שמסרו ש"הארגון מודאג מבחירתו של טראמפ בדיוויד פרידמן כשגריר בישראל. מדובר במסר מדאיג לגבי תפקידו של ממשל טראמפ בקידום שלום בין ישראל לפלסטינים".



    0 תגובות